Ledige stillinger – svømmeinstruktør/trener

Har du lyst på en samfunnsnyttig deltidsjobb som lar seg kombinere med studier bør du lese videre.

Fra august 2023 har vi behov for flere svømmeinstruktører og trenere på ulike nivå:

• Svømmeopplæring nybegynnere (hval, skilpadde, pingvin, selungen, ungdomskurs, voksenkurs)
  • Rekrutter (sjøløve, delfin, hai, ungdomsrekrutt)
  • Treningspartier

Arbeidstiden er ettermiddag/kveld fra 2 – 4 timer.

For å jobbe hos oss trenger du ikke å ha vært tidligere svømmer, men du må kunne svømme og du må like å jobbe med barn og voksne.

Vi søker etter deg som:
– fortrinnsvis har fylt 20 år (kan søke det året man fyller 16)
– liker å være i vann
– liker å jobbe med barn
– ønsker deltidsjobb ved siden av studier eller lignende og jobbe en til to kvelder i uken

Nødvendig opplæring og kurs vil organiseres gjennom klubben, dersom man ikke har utdanning gjennom Norges Svømmeforbund fra før.

Du trenger ikke å være/ha vært aktiv svømmer, men du må like å jobbe med barn/ungdom.

Lønn etter klubbens lønnsstruktur.

Så er du interessert eller har du spørsmål: Send mail til brit@tonsbergsvommeklubb.no.