Ledige stillinger – svømmeinstruktør/trener

Har du lyst på en samfunnsnyttig deltidsjobb som lar seg kombinere med skolegang, studier eller annen jobb bør du lese videre!

Fra august 2024 ønsker vi å styrke trenerteamene våre innen opplæring og trening. Vi søker etter engasjerte personer som brenner for å bidra til at flest mulig blir svømmedyktig.

Vi søker følgende instruktører/trenere:

Dagtid

Vi søker deg som har mulighet til å jobbe noen timer på dagtid (mellom 09.00 og 15.00), enten fast eller som vikar. Aktuelle aktiviteter her er barnehagesvømming, skolesvømming, voksenkurs.

Ettermiddag/kveld

Vi søker etter instruktører/trenere til ulike nivå:

• Svømmeopplæring nybegynnere (hval, skilpadde, pingvin, selungen, ungdomskurs, voksenkurs)
  • Rekrutter (sjøløve, delfin, hai, ungdomsrekrutt)
  • Trenings-/konkurransepartier

som ønsker å jobbe fast 1-4 faste vakter i uken mellom 17.00 og 21.00.

Det er mulig å søke til både dagvakter og ettermiddag/kveldsvakter. Man trenger nødvendigvis ikke jobbe hele kvelden, vi blir enige om tidspunkt.

Kvalifikasjoner:

• Du har fortrinnsvis fylt 20 år, men fyller minimum 16 år i år
  • Du er svømmedyktig og liker å være i vann
  • Du har evnen til å motivere og trives med å aktivisere barn
  • Du er ansvarsfull, strukturert og kan jobbe både i team og selvstendig
  • Du er pålitelig og punktlig
  • Du behersker norsk muntlig

Nødvendig opplæring og kurs vil organiseres gjennom klubben, dersom man ikke har utdanning gjennom Norges Svømmeforbund fra før.

Du trenger ikke å være/ha vært aktiv svømmer, men du må like å jobbe med barn/ungdom.

Lønn etter klubbens lønnsstruktur.

Er du interessert eller har du spørsmål: Send mail til brit@tonsbergsvommeklubb.no.