OPPLÆRINGSPERIODER

Klubbens aktiviteter i de kommunale bassengene følger skoleruten med følgende opplæringsperioder:

•  Januar – Mai | 1 dg. pr. uke
  •  August – Desember | 1 dg. pr. uke

BASSENGER

For svømmeopplæring nybegynnere benytter vi nedre basseng i Tønsberg Svømmehall mandager og Ringshaug Ungdomskole på tirsdager og torsdager.

PÅMELDING

Før påmelding anbefaler vi å gå gjennom nivåvelger for å finne riktig nivå.

Påmelding til svømmekurs skjer gjennom tryggivann.no. Listene som ligger ute er ventelister. Vi tar kontakt når vi har ledig kapasistet.

PRISER

Medlemskontingent kr. 200 pr. kalenderår. Medlemskontingenten betales kun en gang pr. år uavhengig av hvor mange kurs man deltar på.

Kursavgiften på det enkelte kurs varierer med omfang (antall uker) og varighet (tid). Detaljert kursavgift finner du ved påmelding på tryggivann.no

BETINGELSER

Påmelding er bindende når påmelding/bestilling er registrert betalt i tryggivann.no.

Dersom det forekommer en streik eller tekniske problemer som kommer i veien for normal drift som er utenfor vår kontroll, så er ikke Tønsberg Svømmeklubb ansvarlige for tap av kurstid.

Tønsberg Svømmeklubb forbeholder seg retten til å kunne slå sammen kurs av samme type, endre tidspunkt på kurs eller kansellere kurs dersom kursplassene ikke fylles opp.

Etter angrerettlovens kapittel 5, § 19b gjelder ikke angrerett for kurs som leveres innenfor et bestemt tidsrom.
Loven lyder: Ved annet fjernsalg enn telefonsalg gjelder angreretten ikke for enkeltstående tjenester dersom selgeren ved avtaleinngåelsen forplikter seg til å levere tjenesten på et bestemt tidspunkt eller innenfor et bestemt tidsrom.

Ved påmelding til kurs via oss godtar du disse vilkårene og betingelser. Videre godtar du at vi kan sende deg informasjon via e-post og/eller sms om kurset det er påmeldt til, og evt. videre kurs eller informasjon som har relevans for deg.

KONTAKTINFORMASJON

Ved spørsmål vedrørende svømmekurs, kontakt oss på svommekurs@tonsbergsvommeklubb.no