Bli med i idrettens markedspanel – støtt TSK

Nå kan du støtte TSK enten du er medlem eller ikke, så lenge du er født i 2003 eller tidligere, og har e-postadresse.

• Sett av 5 minutter én eller flere ganger i måneden og svar på ulike
    spørreundersøkelser.
  • For hver undersøkelse som er gjennomført,vil klubben få penger i klubbkassa.
  • Få flere til å melde seg inn i markedspanelet, slik at klubben får mer penger inn i klubbkassa. Man må ikke være medlem for å støtte en klubb.
  • Dette er en form for dugnad hvor du kan bidra akkurat når du har tid, uavhengig av hvor du befinner deg.
  • Installer OpinionApp så vil du få varsler når en ny spørreundersøkelse er tilgjengelig.
  • For hver undersøkelse som blir gjennomført vil klubben få minimum 8 kroner.
  • Dersom klubben klarer å få 500 personer til å registrere seg og alle disse svarer på én undersøkelse hver, vil klubben få minimum 4000 kr i måneden.
  • Dersom det er to undersøkleser, det vil si setter av 10 minutter i løpet av en måned vil klubben tjene 8000 kr.
  • Hver underøkelse tar ca. 5minutter å gjennomføre. Det er med andre ord lettjente penger for den klubben du ønsker å støtte.

Meld deg på i dag! Trykk her.

Takk for at du bidrar med penger i TSK – kassa !