Kretsdommerkurs i Sandefjord fredag 3. mars 2017.

Tønsberg svømmeklubb trenger flere dommere. Vi inviterer derfor til kretsdommerkurs fredag 3. mars 2017 kl. 16-22 på Idrettens Hus i Sandefjord, arrangert av Sandefjord svømmeklubb.

Svømmeklubben har et kontinuerlig behov for dommere, og dette er en fin anledning til å lære mer om den idretten barnet ditt driver med!

Dommernes viktigste oppgave er å sørge for at «alle konkurrerer under like forhold og at ingen deltakere får en uberettiget fordel fremfor de andre».

Det kreves ingen forkunnskaper av deg for å delta på kretsdommerkurs. Kurset er for foreldre, aktive og andre som ønsker å starte en dommerkarriere i Tønsberg svømmeklubb (over 14 år),

Man vil ikke bli belastet med andre dugnadsoppgaver ved gjennomført kretsdommerkurs så fremt man dømmer på Tønsberg svømmeklubb sine stevner.

Kurset består av tre deler:

Del 1: Nettbasert hjemmeoppgave, forkurs. (Ca. 2 timer)

Del 2: Kurs med instruktør. (6 timer)

Del 3: Praktisere på fire stevner før man blir autorisert. Formiddag- og ettermiddagsøkter telles som separate stevner, slik at man som regel får godskrevet to stevner på en dag.

Vi dekker kursavgiften om du melder deg på, påmelding skjer innen 12. februar 2017 til post@tonsbergsvommeklubb.no.

Vi gleder oss til å bli bedre kjent med deg som dommer i Tønsberg Svømmeklubb.

Sondre Isaksen Malm

Forbundsdommer/Dommeransvarlig i Tønsberg Svømmeklubb